Vi stiller skarpt på værdiskabelse

Det er vigtigt være bevidst om og løbende arbejde med organisationens værdiskabelse – dette gælder både for eksisterende og for nye virksomheder.

Kan I fx. nævne jeres 5 vigtigste kunder og hvilke er de vigtigste behov, I løser for dem? Er I skarpe på, hvordan jeres prissætning er i forhold til markedet og jeres kunders villighed til at betale?

AshMaury

Picture from Ash Maurya´s blogpost

Lean StartUp specialisten og forfatteren Ash Maurya giver i sin blogpost “The different worldviews of a startup” en inspirerende fortælling om, hvordan man gennem samtaler med alle sine interessenter kan blive klogere på sin forretningsskabelse. Vi kan kun anbefale, at alle iværksættere og projektmagere læser med.

Ash Maurya benytter Business Model Canvas (læs om BMC her) som udgangspunkt for sit indlæg og her i parken arbejder vi også med canvasset i forhold til vores business coaching.

Vi stiller skarpt på kundeværdi

Vi stiller i februar måned specielt skarpt på feltet kundeværdi og værdiskabelse. Det sker gennem to arrangementer, hvor man kan få værdi ud af at deltage i begge, men også kan vælge bare at deltage i et af dem. Møderne er åbne for alle og gratis at deltage i.

Arrangementer: