PR-workshop: Få dit budskab i medierne

Vil du booste mulighederne for at få dine strategiske budskaber i medierne som værdifuld PR? Så kom med til PR-workshop  “Sådan får du dit budskab i medierne” med Morten Brøcker. Morten Brøcker er en erfaren nyhedschef fra TV 2 Østjylland, der i dag hjælper virksomheder med PR og kommunikation.

Du får blandt andet et effektivt redskab til at formulere de strategiske hovedbudskaber, der bedst fremmer din virksomheds forretningsmæssige mål – forudsætningen for al effektiv PR.

Samtidig giver Morten Brøcker konkrete staldtips til, hvordan du får dine strategiske hovedbudskaber spredt via medierne.

Deltager som case

Morten Brøcker vil gerne bruge en af de deltagende virksomheder som case og vise, hvordan man som som virksomhed enkelt og effektivt kan øge mulighederne for PR, der tiltrækker kunder, medarbejdere, samarbejdspartnere eller investorer.

Har du lyst til, at din virksomhed bliver brugt som case på workshoppen, bedes du notere det ved tilmeldingen sammen med de nyheder/budskaber, som du tror på har PR-potentiale og dermed vil interessere andre end virksomhedens direkte interessenter.

Morten Brøcker udvælger en case og kommunikerer herefter med virksomheden med henblik på at skitsere en overordnet PR-strategi for den valgte virksomheds budskab.

Gruppearbejde – om strategiske hovedbudskaber og PR-potentiale

I forlængelse af workshoppen diskuterer deltagerne i grupper egne, strategiske hovedbudskaber og sammen identificerer de PR-potentialet hos hinanden.

Om Brøcker Kommunikation

Brøcker Kommunikation profilerer ambitiøse virksomheder i medierne via PR og medietræner ledere samt folketingspolitikere og medlemmer af landets regions- og byråd. Det sker efter konceptet “Medietræning – leder til leder” (kort præsentation i videoen her)

Ejer af Brøcker Kommunikation er Morten Brøcker, der fra år 2000 frem til 2013 var nyhedschef og souschef på TV 2 Østjylland.

Morten Brøcker er ligeledes formand for Et spadestik dybere – en organisation, der virker for at fremme undersøgende kvalitetsjournalistik på landets lokale og regionale medier. Et spadestik dybere uddeler hver andet år landets største, journalistiske pris: Spadestiksprisen på 100.000 kroner.

Tilmeld dig her

Praktisk information

Tid
Tirsdag 26/2 2019 kl. 8.00 – 9.30

Sted
BusinessHorsens, lokale 6.04
Chr. M. Østergaards Vej 4A, Horsens

Pris
Deltagelse er gratis for medlemmer, men tilmelding nødvendig.
Øvrige: kr. 250,- eks moms

No show fee kr. 250,- eks moms ved udeblivelse uden afbud.

Tilmeldingsfrist

22/2 2019